teisipäev, 26. oktoober 2010

Robert Wyatt "The Animals Film" (EP)

Esitaja: Robert Wyatt
Aasta: 1982
zhanr: soundtrack / experimental
Riik: UK
Faili suurus: 50,36 MB

Ma pole juba mitu kuud siia ühtegi postitust teinud sel lihtsal põhjusel, et ma pole selle aja jooksul peaaegu üldse muusikat kuulanud. Ja nii on seetõttu, et mul on olnud tõsine filmivaatamise maania ja pole olnud aega muusikale süveneda. Ainult mõned üksikud albumid olen tõmmanud ja need kõik on olnud vaadatud filmide soundtrackid. Kõige huvitavam ja üllatavam neist on olnud "The animals film"i oma. Robert Wyatt'i puhul mul meeldivadki kõige rohkem tema 80ndate asjad tegelikult (kogumik "Mid-eighties" on hea näiteks).
Film ise oli selline, noh, ütleme "Earthlings"i eelkäija, ainult et veelgi krõbedam, see-eest vähem pateetilisem. Aga pole minu rida loomade pärast muretseda. Üldse, igasugused tänavatel plakatitega vehkimised, aga ka muud protestiaktsioonid ja sarnased südametunnistusele koputamised on niivõrd nõmedad, et ma juba seepärast ei taha sealt edasi mõelda. Aga oli vaja ikkagi ära näha kuidas näiteks ahvikestele laboris LSD-d pakutakse.


Kommentaare ei ole: