esmaspäev, 10. jaanuar 2011

Absurd "Life Beyond The Grave: 1992-1994" (Compilation)

Esitaja: Absurd
Aasta: 2010
Zhanr: NSBM/lo-fi/dark folk/punk
Riik: Saksamaa
Faili suurus: 163,3 MB

Ükspäev lugesin tööl olles ajaviiteks oma black metali lemmikute intervjuusid. Pitchforkile antud Akitsa intervjuust selgus, et algusest peale on nende üheks suurimaks eeskujuks olnud saksa bändi Absurd esimesed demod. Olin Absurdiga varem väga põgusalt tutvunud, nad on BM undergroundis nii kõva nimi, et neid mitte teada on lihtsalt võimatu, aga olin kuulanud vale plaati ja teinud selle põhjal vale järelduse. Teadsin Absurdi esimest "korralikku" albumit "Facta Loquuntur" ja see tundus mulle varem ja ka praegugi liiga punk, et huvi pakkuda (kõikidele pungiliku BMi huvilistele on see samas muidugi kohustuslik), seega loobusin edasi uurimast. Nüüd, mil olen neid õigeid demosid kuulanud, saan täpselt aru millest Akitsa vaimustus. Ühtlasi pean tunnistama, et arvamus Akitsa originaalsusest langes päris kõvasti. Kohe on selge kust on tulnud need imelikud rütmid, primitiivsed arranzheeringud, puhta häälega pohhuistlik möödalaulmine jne. Absurd tegi seda kõike kümme aastat varem. Aga Akitsat ei maksa siiski alahinnata, sest ega keegi teine (kui üldse keegi) seda Absurdi pärandit nii hästi edasi ei arenda. Metal Archives'ist diskograafiat uurides tuli välja, et Absurdil ilmus 2010 aastal võimsalt põhjalik kogumik, mis annab täieliku ülevaate nendest esimestest aastatest. Ma arvan, et see on kõige olulisem retrospektiivne kogumik, mis eelmisel aastal ilmus.
P.S. Ja seda ma ka ei teadnud varem, et kurikuulus Hendrik Möbus on selline prillidega nohkar. Tõeliselt armas väike Hitler.

Kommentaare ei ole: