teisipäev, 21. juuni 2011

MIXTAPE: Summer of Celestial Prosperity

Lood siin miksteibil on minu jaoks ajatud niiöelda. Selliseid asju kuulan ma siis kui mul parajasti pole aega või viitsimist midagi uut ja teravat otsida. Nad tekitavad mõnusa idüllilise atmosfääri, mis sobib praeguste suviste ilmadega. Tegin nii, et jääks mulje, et muusika kostaks nagu kuskilt kaugusest läbi loodushäälte. Ma mängisin kuu alguses tarbekunsti muuseumi hoovis umbes samasugust pehmet meeleolumuusikat, pärast oli vaja see plaadile panna, ja sealt mul tuligi mõte, et taolised kogumikud annaksid tunnet paremini edasi kui lisada muusikaga seostuvaid keskkonna helisid.
P.S. Panin ta siia üles, sest Soundcloudis, kus ta ka praegu ripub, on mul ruum otsas ja pean ta sealt millalgi ära kustutama.

Kommentaare ei ole: