esmaspäev, 8. november 2010

EDASI / Mihkel Kleis "Horror Mirror"

Aasta: 2008/2010
Zhanr: dark ambient / black noise / lo-fi
Faili suurus: 48,4 MB

Alguses mõtlesin, et teen eraldi blogi kuhu hakkan enda loomingut üles panema, aga ei viitsi ikka. Seega hakkan edaspidi vahest siia igasuguseid EDASI ja Luarvik Luarviku asju lisama. Minu jaoks on juba ammu jõudnud kätte aeg, kus füüsilised helikandjad on kaotanud muusika levitamise osas igasuguse otstarbe ja on muutunud ainult kollektsioneerimise objektideks.

2008 oli mul Tartus koos Margus Tammega näitus "Horror Mirror". Margusel oli seal ruumiinstallatsioon, millele ta palus mul helitausta teha. Ma siis tegingi ühe umbes veerandtunnise hämara ja salapärase meeleoluga kammerliku orelipala. Aeglase kulgemisega meditatiivne lugu, kus pole kasutatud midagi muud peale Vermona elektrioreli, isegi mingeid efekte pole lisatud. Käesoleva aasta alguses tuli mul mõte seda töödelda. See oli üle mitme aasta esimene kord midagi EDASI nime all stuudios salvestada. Uues versioonis on orelimotiivi peale laotud tonnide viisi distortionit ja see kõik on omakorda uuesti salvestatud ülevõimendatud vokaalimikrofoniga. Nii muutus helipilt nagu orgaanilisemaks. Ja lisatud on veel metallikola plärinat ning black metali stiilis kraaksumist. Üldiselt olen ise mõlemi variandiga igati rahul.

2 kommentaari:

Trash ütles ...

See lugu oli üldse mu esimene kokkupuude Edasi loominguga. :)

edasi ütles ...

no ma arvan, et sa oled üldse üks vähestest kes võib kiidelda, et oled kuulnud sellist bändi