pühapäev, 7. november 2010

Thomas Bangalter "Irreversible"

Esitaja: Thomas Bangalter
Aasta: 2002
Zhanr: dark electro / french house / soundtrack
Riik: Prantsusmaa
Faili suurus: 98,9MB

Juhuslikult täna ühte blogi läbikammides avastasin. Minu jaoks nii põnev leid, et tahtsin kohe siia ka üles panna. "Irreversible"'i filmist on mul sellised mälestused, et seal on üks nii hull stseen, mida ma ei suutnudki lõpuni vaadata ja pidin edasi kerima. See on eriti kõva tase, sest nii pole mul ühegi teise filmiga juhtunud. Tegelikult ma just otsingi kogu aeg ainult igasuguste äärmuslike veristamis- ja vägivallakohtadega filme, aga ju siis oli asi selles, et ma polnud millekski nii tõsiseks ettevalmistunud. Tänu nii tugevatele emotsioonidele kuulub "Irreversible" nüüd kindlasti mu lemmikfilmide tabeli esiritta. Võibolla visuaalse painajalikkuse tõttu ei pannud ma üldse tähele mis muusika seal oli. Tegelikult ma arvasin siiani, et ilmselt seal polnudki mingit erilist muusikat. Ja siis täiesti ootamatult selgus, et sellele filmile on soundtracki teinud Thomas Bangalter, kes pole ju ei keegi muu, kui üks pool Daft Punkist! Soundtrack on muidugi ootuspäraselt väga hea.

Kommentaare ei ole: