teisipäev, 15. juuni 2010

Flux Of Pink Indians "The Fucking Cunts Treat Us Like Pricks"

Esitaja: Flux Of Pink Indians
Riik: UK
Zhanr: anarcho-punk/noiserock/experimental
Aasta: 1983
Faili suurus: 55,17 MB

Viimasel ajal olen hakanud pungi vastu huvi tundma. Ma arvan, et kuidagi black metali kaudu olen sinnani jõudnud. Üldse ei osanud arvata, et nii võiks juhtuda, sest olen kogu aeg punki pidanud kuidagi etteaimatavaks, mitte eriti fantaasiarikkaks muusikaks. Aga kui järgi mõelda, siis vähemalt pool kõikvõimalikust muusikast mida ma kuulanud olen, on mingist otsast pungi mõjutustega. Sest mulle meeldib muusika puhul igasugune mässumeelsus ja provokatsioon ja kust see mujalt ikka tuleb, kui pungist. Aga nagu ikka otsin ma mingeid põnevamaid ja eksperimentaalsemaid lahendusi. See Flux Of Pink Indiansi album on ühe anarho-punkbändi kohta ikka üle mõistuse eksperimentaalne. See on isegi liiga eksperimentaalne, et seda pelgalt noiserocki, postpunki või no-wave'iga seostada. See on pigem samal tasemel metsik ja kaootiline avantrocki helikollaazh nagu Ground Zero "Revolutionary Pekinese Opera".


Kommentaare ei ole: